Zepto Znote 3215W er en Compal IFL91!
Thomas Jensen
2009-07-07 05:35:39 UTC
Jeg faldt lidt tilfældigt over et program I Ubuntu der hedder
DeviceManager. Her lærte jeg at min at min Zepto Znote 3215W i
virkeligheden er en Compal IFL91. Det er jo godt at vide, hvis man vil
have bios-updates og drivers m.m. ...

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=60041
Thomas Jensen, Horsens
Lasse Jensen
2009-07-08 05:13:37 UTC
Post by Thomas Jensen
[...]
Og 3415W er en IFL90. Compal maskinerne bliver solgt under rigtig mange
navne verden over, hvilket betyder masser af billige stumper på eBay.
--
Lasse Jensen