Ændre størrelse på Harddisken?
BGV
2007-06-14 19:16:09 UTC
Jeg har en Amitech bærbar som har en harddisk som er delt op i 2 drev
"System (C:)" og "Dokument (D:)"

Problemet er nu at C-drevet er ved at være fyldt op, mens der på D-drevet er
masser af plads tilbage!

Hvordan får jeg ændret størrelsen på C-drevet?

For nogle år siden havde jeg samme problem på en anden pc, det løste jeg ved
at jeg indstallerede et program som hed "Partition Magic" hvor jeg så kunne
ændre på det - men er det den eneste mulighed?
Ole C
2007-06-14 23:26:49 UTC
Post by BGV
[...]
Det er stadig løsningen - eller et tilsvarende program, for eksempel det
gratis Cute Partition Manager:
http://www.cutepm.com/
--
vh
Ole C.
BGV
2007-06-15 07:27:28 UTC
Ok...har lige læst anmeldelserne fra folk som har brugt det....det lyder
ikke specielt godt!
Så er det bedst at lade være med at installere det, eller?
Ole C.
BGV
Ole C.
preben nielsen
2007-06-20 18:56:28 UTC
Post by BGV
Installerede det...men det kunne jeg ikke lige finde ud af at
bruge....
Så er det nok et tegn på, at det ikke er et projekt du selv skal
rode rundt i.

Find en PC-kyndig med de rette værktøjer...
--
/\ preben nielsen
\/\ ***@post.tele.dk
Hans
2007-06-20 20:31:35 UTC
Post by BGV
[...]
Det er ikke sikkert, det er tilstrækkeligt til at ændre harddiskens
størrelse.
Ole C
2007-06-20 23:40:19 UTC
Post by Hans
Det er ikke sikkert, det er tilstrækkeligt til at ændre harddiskens
størrelse.
Nej, - men til at ændre på C-drevets størrelse, som er det der spørges om i
det oprindelige indlæg.
--
vh
Ole C.